Atatürk Resmi
Akdeniz Üniversitesi
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
MENU
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Çevrimiçi Söyleşileri Başladı

 

Meslek Yüksekokulumuz Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri 29.03.2021 tarihinde Doç. Dr. Yasemin BİLİŞLİ moderatörlüğünde Call Center Masters Çağrı Merkezi Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Genel Müdürü Çağrı GÜLSOY ile Çağrı Merkezi Sektörü hakkında online söyleşi gerçekleştirmişlerdir. Söyleşide, Çağrı Merkezi Sektörünün gelişimi,  işe alım süreçleri ve kariyer imkanları üzerinde duruldu. Yoğun ilginin olduğu söyleşi online roleplay ile sonlandırıldı. Katkılarından dolayı Sayın Çağrı GÜLSOY’a teşekkür ederiz.











Meslek Yüksekokulumuz Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri 05.04.2021 tarihinde Doç. Dr. Yasemin BİLİŞLİ moderatörlüğünde Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi’nden Tuğba KARABIYIK ile Kamu Çağrı Merkezi hakkında online söyleşi gerçekleştirmişlerdir. Söyleşide, 112 Acil Çağrı Merkezi organizasyon yapısı, çalışma şekilleri,  İşe alım süreçleri ele alındı. Öğrencilerin sorularını yanıtlayan Sayın Tuğba KARABIYIK’a katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

 

 

 

 

 

 

(31 Mart 2021, Çarşamba)

Eklenme tarihi : 2021-08-14 14:04:04
Son güncelleme : 2021-08-14 14:09:59