Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

2003

Programın amacı, Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek amacıyla, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti yüksek, etkin iletişim kuran, nitelikli insan kaynağı yetiştirmektir. Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı birinci ve ikinci öğretimde hizmet veren bir programdır. Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan Çağrı Merkezi Meslek Elemanları;

  • Özel sektördeki tüm firmaların çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir.
  • Emniyet,  sağlık, vergi gibi konularda faaliyette olan kamu sektörü çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir.
  • Özel ve kamu sektöründe faaliyette olan bankaların çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir.
  • Halkla ilişkiler ve iletişim görevleri ile birlikte yürütülen ve müşteri ile yüz yüze ya da telefon yolu ile bağ kurmayı gerektiren diğer görev ve pozisyonlarda da istihdam olanakları mevcuttur.

Programda; Çağrı Merkezi Yönetimi, Genel Matematik, İletişim, İşletme Yönetimi, Temel Hukuk, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, A.İ.İ.T, Türk Dili, Etkin Tele satış ve Yönetimi, Yabancı Dil, Davranış Bilimleri, Kurumsal İletişim, Ekonomi, İstatistik, Pazarlama İlkeleri, Çağrı Merkezinde Stratejik Düşünme, Tüketici Davranışları, İleri İngilizce, Diksiyon, Çalışma Psikolojisi, Harita Okuma Bilgisi, Mesleki Etik, Telefonla Görüşme Teknikleri, Çağrı merkezleri İleri Satış Teknikleri, İkna ve İkna Psikolojisi, Halkla İlişkiler Yönetimi gibi dersler yer almaktadır.

Linklerimiz

Misyon

Vizyon

İletişim

Akdeniz Üniversitesi
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü, Bayındır Mahallesi, Palmiye Caddesi, Çallı Mevki 07070 Muratpaşa / ANTALYA
Tel: 0 242 346 30 30
Tel: 0 242 345 95 28 - fax